• (Android) Clash of Clans kodu ģeneratoru kristāli

    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Clash of Clans ANDROID ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Clash of Clans IOS ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ kodu ģeneratoru kristāli ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ Clash of Clans 2022 version ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------

    Jautra lietotne, taču jums ir nepieciešama liela pacietība, jo ēkas tiek uzceltas uz visiem laikiem. Ir jābūt vienkāršam veidam, kā uzlabot celtnieku mājas, lai celtnieki būtu ātrāki. Es zinu, ka dārgakmeņiem var nopirkt jaunu celtnieku būdiņu, bet tā ir tik dārga. Jābūt arī iespējai iepriekš sakārtot celtniekus, lai viņi netērētu jūsu laiku starp projektiem. Viņi varētu vienkārši sākt nākamo projektu. Arī jums vajadzētu būt iespējai izvēlēties, kam vēlaties uzbrukt, kad esat uzbrūk

    Clash of Clans ir viena no labākajām mobilajām spēlēm pēdējos gados un līdz šim, taču šīs spēles mākslīgais intelekts ir tik slikts, ka tas patiešām var iznīcināt konkurences ainu, īpaši klanu kara spēlēm, un tajā pašā laikā serveri ir tik slikti. . Kāpēc tas ir tik slikti, ja spēlē tikai kustas mazi pikseļi? Man ir pastāvīgs 90 Mbps interneta savienojums. Lūdzu, uzlabojiet savu AI un serverus

    Es rakstu šo atsauksmi pēc 4–5 gadiem, man ļoti patīk šī spēle, un tas ir mans laiks, spēle, un iemesls, kāpēc es piešķiru 3 zvaigznītes, ir tas, ka nesen sāku strādāt CWL un neesmu apmierināts ar to. Clan Match Ups, un mūsu klanam ir bijis ļoti grūti sakārtot kāpnes. Clan match ups, piemēram, kara svars (piemēram), ja mans TH ir 9, tāpēc pretinieka bāzes diapazonam jābūt no 8 līdz 10 Th līmeņiem, bet šeit es saskaros ar Th 11 virs, kas nav godīgi. Lūdzu, pārbaudiet to, cik drīz vien iespējams.

    Es spēlēju šo spēli no 3 līdz 4 gadiem un vēlos pateikt, ka Clash kopienai klana pilī ir jāpievieno funkcija, kurā spēlētāji var transportēt uz jūsu klanu noteiktu (piemēram, par 1 miljonu maksimums 10 miljoniem) galvenā ciemata resursu biedri. Ieliec nodokli, piemēram, ja nosūtīsi 7 miljonus, tad 33 procentu nodokli vai ja vairāk, tad vairāk nodokli. Resursus var glabāt kasē. Nosūtāmo resursu apjomam ir jābūt atkarīgam no jūsu klana pils līmeņa. Es ceru, ka jūs to pielietosit

    Man patika šī spēle, ko spēlēju tik ilgi, ka neatceros, ka man būtu bijis tālrunis bez tā. Tomēr pēdējā gada laikā esmu pamanījis, ka Clan Games balvas ir kļuvušas arvien sliktākas, kā arī preces, ko saņemat no Gold Pass. Sākat nebūt tā laika vai naudas vērts, lai darītu abus. Es domāju, ka izstrādātāji mūs slauc par to, ko viņi tagad var, tā vietā, lai nodrošinātu izcilu saturu.

    Kkol

    Naciet klana Latvians tagad atrodamies top 50 Latviešu vidu, vajag aktivus speletajus kuri piedalās clan war un cwl clan games.

    Es nevaru nolaist

    Labākā spēle sver

    Dziedniece ir daudz lēnāka par karalieni, dažreiz dziednieki paliek aiz muguras, kamēr karaliene tiek uzbrukta, kad viņi beidzot panāk, karalienei jau ir nodarīts liels kaitējums, no kura viņa vairumā gadījumu neatgūstas. dziednieki vienkārši maina kursu un dodas citur.

    Pagaidām ir labi. Tomēr es sekoju lielai kļūdai šajā spēlē. Lietojumprogramma atkal un atkal avarē, pat nerādot neko, izņemot melnu ekrānu operētājsistēmā Android x86 un citās operētājsistēmās (piemēram, Android x86, Prime, Phoenix, Bliss, Remix (un es esmu izmēģinājis visas) šī ir ļoti jauna kļūda kopš pēdējiem trim vai četriem atjauninājumiem. Pirms tam varēju spēlēt normāli. Es vēlos, lai tas drīz tiktu salabots.

    Zaļie dārgakmeņi ir pārāk dārgi.

    SUPERCELL Šī ir leģendāra spēle, bet tagad laiks ir mainījies vienkāršiem vārdiem sakot, ja mēs vēlamies atgriešanos, lūdzu, samaziniet karaspēka treniņu laiku, tas ir viskaitinošākais spēlētājiem, kurus šī iemesla dēļ atstāja coc, tāpēc, lūdzu, izlabojiet šo un jūs var pieņemt arī vienas dienas uzbrukuma limitu visās līgās, piemēram, leģendu līgā, bet lūdzu, samaziniet karaspēka treniņu laiku supercell, lūdzu


  • Commentaires

    Aucun commentaire pour le moment

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :